Selamun aleyküm kızlar Allah nasip ederse yarın 31 haftalık oluyoruz doktorum bir aksilik olmazsa 37 haftalık alırım bebeği dedi
Daha öncesinde bir ölü doğumum ve bir erken doğumum var diğer gebeliklerim de gebelik zehirlenmesi geçirdim bu sebepten riske atıp 38-39 bekleyemem dedi. Şu an ıcın böyle bir sorunum yok ama yine de riske atmak istemiyor doktorum.
Şimdi ben size şeyi sormak istiyorum bebek gelmeden önce detaylı bir temizlik yapmak istiyorum halılar camlar kapılar gibi büyük olacak yani sizce haftaya başlasam erken mi yoksa 2-3 hafta daha beklemeli miyim ?
Bebeğin eşyalarını falan da aldım ama ev temizlensin öyle yıkayıp yerleştireyim diyorum pis eve yıkayıp yerleştiresim de yok ee bir Handan da buzluğa sarma börek poğaça falan yapmak istiyorum bebek ve 3 yaş çocukla zor olur elimin altında bulunsun en azından yemek yapamadığım günler pratik olur gibisinden 🫣 çok işim var ama önce hangisinden başlayayım nasıl yapayım bir fikrim yok akıl danışayım dedim 🫣