Gizemsli- aşkım şimdi ben 5 yıl önce özel hastanede doğum yaptım çıkışım yapıldı bitti 1 hafta sonra bebeğim hastalandı ve biz başka bir özel hastanenin acilinden giriş yaptık çünkü ateşler içindeydi sonrasında tahlil idrar falan yapıldı bunlardan ücret alındı tahlik sonucunda yenidoğan yoğun bakıma yatış yapılması gerekti 1 hafta yattı kızım yoğun bakımda çıkışta herhangi bir ücret ödemedik yenidoğan yoğunbakımda ücret ödenmiyormuş