Nurhsyn canım ilk gebeliğimi öğrendiğimde kan degerlerime bakmıstı doktorum sıkıntı yok demişti:( stres yapıorum sanırın kendime elimdede olmuyor daha öncede hamile kalmadan önce bi yakınımı kaybettiğimden dolayı cok stres yasamıstım ve kardiyoloji bana dideral diye bi ilaç vermişti, ama ben korunmasz ilşki yasadgm ay her türlü ihtimale göre ilacı kullanmamıstım iyikide bırakmısım o ay hamile kaldım, korkuyorum bebege etkisi olurmu die ne biliyim insan hamileyken herseyi kafasnda cok büyütüor😔