Ben bir boş gebelik geçirdim. 5 ay sonra hamile kaldım beta 170 geldi 2 sonra kanamam başladı 3 4 parça büyük büyük pıhtılarla düştü kanamam durdu betam 80 ne düşmüştü 4 gün geçti aradan karın ağrısıyla kanamam tekrar başladı parça mı kaldı acaba yoksa normal regl mi oldum alamadım kürtaj gerekir mi acaba