Asug1 bu sabah bakinirken aklıma geldi, kimono almıştım yanıma. Trendyoldaki ketenlerden. Hastane elbisesinin arkası açık oluyor ya, yere kadar aldım ki koridorda rahatca yürüyebileyim ama ben normal doğum yapmıştım, sezaryen de nasıl oluyor bilmiyorum yürüme işlerini😊 yine de hırka kadar kalın değil, sabahlık kadar ince değildi