Sunshine__ canım benimda sat 14 temmuz bat 11 Ağustos ama ben 2 gün erken yumurtladim
Bugün test yaptım hem erken hem kaset ikiside pozitif gayet belirgin şekilde birde ovulasyon yaptım oda çok koyu cokti ilçede oturduğum için pazartesi lan verebilcem 1 boş bir kimyasal hamilelik geçirdim 10 aydır ilk defa pozitif gördüm ama korkuyorum yine sorun olur diye 😭