bade_37 ben daha iki sefer gittim biri Semra yükseldi diğerini de hatırlamıyorum şu an zaten ikisine de asistanlar girdi doktoru görmedim ama onların sa zararı yoktu bende sorduğumda herkes Enes sarar, Oğuzhan elçi ve ozan Karadeniz’i önerdi bende bir sonraki randevumu bu doktorlardan birine alacağım