Seymabyrm aslında yaşayan o kadar çok kişi var ki denk gelmemişsiniz, plasentanın aşağıda olması rahim ağzını tam kapatmadığı sürece çok sıkıntı oluşturmuyor, bazen hafif lekelenme ve ya kanamalar olabiliyor öyle olduğunda hemen hastaneye gel demişti benim doktorum ben 33. Haftadayım hala aşağıda bende perinatoloji takibindeyim benim yapışma durumu var mı yok mu diye değerlendirme yapılıyordu dün de doktor kötü bişey olduğunu düşünmüyorum dedi ultrasonda tam anlaşılmayabiliyor çünkü ama sen yinede eğitim araştırma gibi kapsamlı bir hastanede ol sezeryanını dedi, 37. Haftaya kadar bakılacak he eğer ki çıkarsa plasenta yukarı normal yapabilirsin dedi çıkmazsa sezeryan, hala bişey belli değil, size 39. Haftayı çok iyi bile söylemiş