Hanımlar dünden beri çok kırgın ve kötü hissediyorum üşümem durmuyo ve ayağa kalkmakta güçlük çekiyorum 14+5 haftalık hamileyim acilde bi müdahele de bulunurlar mı sizce parol harici bir serum verirler mi en azından kendime gelmem için diğer çocuğuma bakıcak gücüm bile yok