Sementa63 Kızlar kaç haftalıkken başladınız ve ocean Mummy haricinde demir veya başka takviye kullanıyor musunuz?
Saas Sementa63 Gebelik öncesinden folik asit kullanıyordum ama 5. Haftadan itibaren ona başlattı doktorum. Eczacım da bana şey demişti bunu doğumdan sonra bile kullanıyorlar. Çok kapsamlı bi vitamin demişti
babygirl02 Sementa63 10 haftalikken kullanmaya başladım ekstra demir d vitamini ve magnezyum kullanıyorum
Deletedmom_182 Sementa63 Ben 5.haftada başladım multi olarak. Şuan sadece b12 damlasını kullanıyorum.
Mervecihan2635 Ben kullanıyorum folikasiti 12. Hafta da bırakıp buna başlattı doktorum bütün hepsi içinde en iyisi bu zaten ekstra demir vs kullanabilmek için kan tahliline göre doktorun takviye yapabilir doktoruma sormuştum ben de bana öyle dedi
1sss Ben ikinci trimesterden beri ocean mummy ve d vitamini kullanıyorum sadece. Doktorum iki hafta önce kan değerlerime baktı, başka bir ilaca demir hapı vs. gerek duymadı.
Sementa63 1sss D vitamini de var içinde aslında acaba d vitamini değeriniz düşük mü çıktı ve hangisini kullanıyorsunuz
1sss Sementa63 değerlerimin hepsi normaldi diye hatırlıyorum, doktorum öyle uygun gördü. Coledan d3 kullanıyorum günde 4 damla.
-dmlaklnc0 Sementa63 doktor üçüne birden başlamam gerektiğini söyledi 16. haftadan beri kullanıyorum şuan 19. haftaya girdim
Yagmurtekinn Sementa63 7. Haftadan beri kullanıyoruz ek olarak bir de magosit magnezyum kullanıyorum. Şu anlık başka bir şey kullanmıyorum. 15. Haftadayız
hulya10 Sementa63 13. Haftaya kadar sadece folik kullandım sonrasında onu bırakıp ocean mummy, microfer ve D vitamini ile devam ettim bir de yine ocean magnezyum alıyorum
Zeliha_plt38 Sementa63 12. Haftada Folik asiti bıraktım buna başladım ek olarak D vitamini, demir, magnezyum kullanıyorum