Bende çok korkuyordum erken doğum oldu gebelik zehirlenmesinden bebeğimi kaybettim malesef ama Sezeryan doğum olmuştum, hiç korktuğum gibi olmadı genel anestezi olmuştum zaten hiçbirşey hissetmedim. Kendime geldiğimde de 2-3 gün geri geri uzanırken zorlandım ve lavaboda biraz zorlanmadım o kadar, ama bebeğinize kavuşunca bütün acıları unutuyorsunuz merak etmeyin. Ben hergün küvese gittim çocuğumu görmeye acılarımı hiç hissetmeden hergün bir umut bebeğimi görmeye gittim. Şimdi tekrar Hamileyim nasipse ve hiç korkmuyorum tek dileğim sağlıkla ve hayırlısı ile kolaylıkla yavruma kavuşmak.. Allah bütün annelerin yardımcısı olsun🥰