Altin23 Kızlar siz de bunu yaşıyor musunuz saçımı tararken domates salatalık doğrarken bile elim aşırı uyuşuyor ya yazı yazamıyorum su şişesi 0.5lik taşıyamıyorum hemen karıncalanıyor uyuşuyor normal mi bu 🫠
Visneli1so-s Altin23 bende 33 haftaligim ve 1 aydır yaşıyordum magnezyuma yeni başladım baya iyi geldi
Bumah Tugcesrts94 aaa benimde aynı şekilde her sabah oluyo 1 2 haftadır neden acaba hatta gece bile elim uyuşmuş oluyo uyku sersemi açıyorum elimi
Tugcesrts94 Bumah bilmiyorum ki canım ellerim ödem oldu ondan sanırım böyle gün içinde sıkarken acıyo bile ödemden