Atess1 bana da 16da başla dedi ama bnm başlamam sanırım 17-18i buldu tam emin değilim. çok sıkıntı olacağını sanmıyorum değerleriniz ciddi düşük değilse.hatta doktoruma sağlık ocağından verdiler diyince 2 günde bir alabilirsin dedi.ilacı çok desteklemeyen bir dr kendisi