Burcum91 Arkadaslar gogus pompasi alicam hem.fiyati uygun olsun istiom hemde hastanelerde vardir ya hani makimeler onun qini acisiz bi sagim yapmak istiyorum yardimci olurmusunuz
Rojinn Burcum91 ben geçen baby me aldım e bebekten baya memnun kaldım ağrıda hissetmedim üstelik çekim gücüde. Çok güzel
Gamzeciks Burcum91 ben lansinoh aldım. Jokerde indirimim vardı baya uyguna geldi. Henüz daha kullanmadım
Mrv91 Ben de bakıyorum fakat henüz doğum yapmadim. Gerekliligi konusunda dogumu beklesem mi diyorum. Belki sütümü sagacak kadar fazla olmaz ya da ilk etapta calismiycam evdeyim. Sagmaya gerek kalir mi. Fikir verebilir misiniz?
Kubrayesilsu Mrv91 bende yapmadım ama her ihtimale karşı bulundurmayı düşünüyorum. Sadece elektirikli mi manuel mi arasında kaldım