Merhaba yeni hamile olduğumu öğrendim karabükte hamile olan arkadaşlar acaba araştırmaya mı gidiyorsunuz medikara mı bugün medikarla konuştuğumda doğum paketi olarak 67 bin dedi bana fazla geldi açıkçası araştırmaya giden varsa tecrübelerini paylaşabilir mi bir türlü karar veremiyorum