Benimde 2 cm açılmam vardı 36. Haftada 37+0 da dogum yaptım 9 saat kendi sancım beklendi 11 saat suni sancı aldım açılmam olması gerekirken aksine 2 cm açılmamda yok olmuştu ve ne kendi sancımı ne suni sancıyı hiç hissetmedim kasılma sancı hiçbirini yaşamadım nstde çok fazla sancı çıkıyordu ama hatta doktor senin şuan dogurman gerek o kadar fazla sancı gözüküyor demişti ama aslında benim en başından beri normal dogum yapmam imkansızmış çünkü vajinada dogumu algılayan hücrelerim ölüymüş o yüzden hissetmiyormuşum çıkan sancıyı direkt sezeryana almışlardı farkedince hayırlısıyla sizde inşallah açılmanız hızlı bir şekilde ilerler bazılarının bir anda açılması oluyor saglıkla kucagınıza alın inşallah