arsesraa Kızlar yaklaşık 4-5 gün vardı adetime ben de yine bi idrar testi yapmak istedim sabah ama sonuç negatif :( adet ağrısı gibi ağrım var yaklaşık 2-3 gündür. Sanırım bu ay ben elendim :(
sirius8 arsesraa bende aynı durumdayım göğüslerde dolgunluk falan var . Adet olacağımda da aynı oluyor
arsesraa hayaller-guzel gerçekten ben de o moddayım 😂 yani his olarak var gibi ama somut şeylerde yok 😂😂 kafam gitti iyice
arsesraa sirius8 bir de akıntım var benim ya bu normal mi acaba yoksa adet öncesi olan bir şey mi normalde olmazdı hiç diye hatırlıyorum