bakoyleolmaz ben hamileligimde pek kilo almadim, zaten zayıf bi yapim var ama suyum fazla ve seker yüklemesi yapınca gebelik şekeri cikti. Iyi ki yaptirmisim, farkında olmadan baska şeylere sebep olabilirdi bu durum, 9 ağustosta kontrole gittim şükür biraz daha normale dönmüş diyet ile. 2 kilo verdim ama bebegin kilosu iyi, mutlaka baktırmak lazim diye düşünüyorum.