Öncelikle merhaba deneyimli kişilerden bilgiler istiyorum , kafama çok takmaya başladım bu günlerde. Bu gün 38+5 oldum ve devlet takipliyim. Açıklık ve çatı darlığına iki gün önce baktılar ama herhangi bi açıklık ya da çatı darlığım yokmuş bu yüzden normal olarak ilerliyoruz dedi doktorum. 39+1 de tekrar kontrolüm var ama doğum yapan bi kaç arkadaşım 40. Haftadan sonra doğum yaptılar ve bi kaçının bebeği içerde mekonyum denilen ilk kakalarını yapmışlardı bu yüzden küvez durumunu yaşadılar ve ben bundan çok korkuyorum. Devlet hastanelerinde 40 dan sonra zorunlu olarak bekletiyorlarmı gebeleri normal doğum için yoksa hafta tamamlandıktan sonra biz istersek suni ya da sezeryan olarak doğumu gerçekleştiriyorlarmı bilmek istiyorum haftaya olan kontrolümde ona göre doktorla konuşmak istiyorum . Devlet takipli arkadaşlar bilirler devlette çok fazla ilgili değiller ve biz bişey sormadan söylemiyorlar.