Brsntgba 9+2 desin bi sıkıntı yoktur inşallah doktora git ama bence keseyi kalp atışını duy folikasit kullanıyor Musun ? Kullanmaya baslamdıysan ona da bi başla bebeğin gelişimi için birazdageç kalmışsın ama bu zamana kadar gidemedin telefon açsaydın doktora hani ne yapmam lazım gelemiyorum deseydin bari