Brnnnn Kızlar yaşadğımız ildeki doktorları beğenmedim 30 kmlik ilçede çok iyi bir doktora denk geldim doğum için onu düşünüyorum sorum şu ki doğumdan sonra kaç defa gidip geliyorsunuz ne kontrolleri oluyor. yol acaba beni bebeği yorar mı diye düşünüyorum
aylin_a Brnnnn sezaryenden sonra 2 defa giitim , 9uncu gününde dikişimden bant çıkarıldı ultrasona bakıldı. 2inci kırkı çıktıktan sonra rahim toparlandı mı diye bakıldı . Normal doğumda nasıl bilmiyorum ama çok farklı olacağını düşünmüyorum
parliyokralice Brnnnn sezaryenden sonra 1. Haftada bir kez çağırdı 40. Gün çağırmadı ama gitsem iyi olurdu belki giderim 4ay oldu 😅