Brnnnn Kızlar yaşadğımız ildeki doktorları beğenmedim 30 kmlik ilçede çok iyi bir doktora denk geldim doğum için onu düşünüyorum sorum şu ki doğumdan sonra kaç defa gidip geliyorsunuz ne kontrolleri oluyor. yol acaba beni yorar mı diye düşünüyorum