ms_annisko Bebeğinizin cinsiyetini öğrenmeden önce yaptığınız tahmin tuttu mu? Ben erkek olacağını hissediyordum kızım oldu 🩷
Seda_nur4760 ms_annisko valla ilk i öğrendi içime kız doğdu Allah nasip ederse ikincii olucak testi pozitif gördüm dedim erkek içime doğdu 😀 bakalım nasıp kısmet tabıkı
parliyokralice ms_annisko hep kız hissediyordum rüyamda da hep kız gördüm eşimde aynı şekilde ve kızımız oldu 😍💝
Papatyam_8 Başından beri kızım olacağını hissediyordum kızım olacağını öğrendim son dakika golü atıp değişmezse kız 😂🥹
ozlem_2727 ms_annisko 3 bebeğimde de hissim tuttu çevremdekilere yaptığım yorumlarda da tutanlar olmuştu çoğunluk
Alya05 ms_annisko bende erkek hissederdim usg lere göre yapısı erkekti. Kızım olacak Allah nasi ederse
prenses34_ ms_annisko bende hep kızım olacak gibi hissettim belki de çok istediğimden öyle hissettim 🫠 dün doktorumuz bnim ricamla yapısına göre erkek tahmininde bulundu 2 hafta sonra gel kesinleştirelim cinsiyeti dedi bakalım hayırlısı olsun 🥰
prenses34_ ikincikezannee 14+4 söyledi aslında söylemek için erken dedi organları henüz küçüktür dedi ama ben ısrar ettim öylelikle tahminde bulundu:)