Deletedmom_808
Benim en büyük pişmanlığım emzirme danışmanlarini dinleyip mama ve biberon koymamak oldu. Biz her şeyin iyi olacağını düşünerek hareket ediyoruz ama her zaman öyle olmuyor.
Özel hastanede iki gün kaldı kızım, bir sürü hastalık çıkardılar. Ne anne sütü aldı ne mama. Sonra damar yolu tıkanıp kolu sisince devlete sevk etmelerini istedik. Hastanenin baş hekimi ayni zamanda çocuk doktoru. Zaten hastalık uydurup duran da oydu. Kavga çıkardı, polisleri falan çağırdı. Biz kendimizi zorla ambulansla birlikte devlete sevk ettirdik. Sarılık dışında hiçbir sorunu yokmus. İki gün emzirmedigim için sütüm de yoktu mama istedi hemsireler. Araba yok, gece vakti her yer kapalı. Eşim sinir krizi geçirdi bahçede. Bir taksiciyi arayıp mama getirttik parasını verdik adama. Rezaletti. Şimdi ilk aklıma gelen şey mama oluyor benim.