gzmasl oldu canım benim ilk hamileliğimde 6 haftalıkken öğrendim 8. Haftada mide bulantısı baş dönmesi ve yüzüm bembeyaz olmuştu sabah uyandım ağrıyla kanamam vardı adet gibi hemen acile gittik yatış verdiler düşük tehlikesi dediler serum taktılar progestan dı sanırım verdiler ondan sonra geçti 22. Haftaya kadar ilerledim 22. Haftada kese düşmesinden dolayı ağrılarım ve kanamam oldu karnımda Bebek yaşıyordu doğum yaptım kaybettim korkma canım bol bol dinlen bol su iç Allahın izniyle birşey olmaz nasibi varsa bebişinin o gelir annesi