busrax_ Kızlar pazartesi rahim filmi çekildim bugün döngümün 15. Günü normalde 14. Gün pik oluyordu bu sefer olmadı bu yumurtlama sayılır mı daha var mı
busrax_ Nursemom90 tahamommy asil15 Cimcime30 kızlar tekrar yaptım koyulaşmış dediğiniz gibi yumurtlamaymış sağolun 💖 yarına çatlar heralde
Zeyn489 busrax_ benimde böyle silik pik mi değil mi anlamadım gebelik testi mi yaptınız anlamak için burada?
busrax_ Zeyn489 hayır tekrar ovulasyon testi yaptım sabah yaptığım bu kadar koyu değildi akşam pik oldu
Cimcime30 busrax_ mıyom var polıp var bırde zaten lakoroskopı yapınca hsgye gerek yok herseyı goruntulucek
busrax_ Asklim koyulaşınca 12-24 saat içinde yumurtlama olacak demek bu silikleşince de yumurtlamış oluyor