Gulsahparla Mucizem_63 aşkım hiç üzülme ben şuan 37+1 im 16 kilo aldım bi işe yarıyo mu diye sor hayır tabiki çocuk hep kendi oranında aldı sonra baktım olacak gibi değil kıstım hep pirinç hamur beyaz ekmek abartmadan yedim yani bebeğe kilo aldırıyo diye hergün 1 muz yedim muhakkak ceviz fındık çiğ badem yedim 2 3 tane de olsa ye her gün yumurta yiyebiliyosan her gün yemeye çalış bebeğe kilo aldırmaya odaklan kendini boşver o bebeğe yaramıyo 🙃
Kukoss Mucizem_63 kiz ben yiyom bende 800 gram almisim hwjsjs olsun cocuk gelisimi guzelse bu guzel bisey yani
269522 Mucizem_63 canım son 15 günüm kaldı doğuma 38. Haftadayım sadece 1kg aldım hamile kaldığım kilodayım hala bebeğin kilosu gayet normal. Sen almasan da o alıyor merak etme sen sağlıklı beslenmeye çalış sadece.
aycicek_ Mucizem_63 canım benim senin kilo alman hiiç önemli değil 12 haftada 5 kg verdim artık elim kalkmıhor ama maşaallah inan ki bebekler asla etkilenmiyor. Rahat ol kilo iyi bi şey değil zaten.
Grendaaii Sıkıntı yapma o haftalarda bebekler zaten milim milim gram alıyor kilo almaman çok normal 38+1 günlüğm hamileliğimden beri 2 kilo aldım bebeğimde gayet sağlıklı. Doktorun bebeğinin gelişimi iyi dediği sürece kilona asla takılma
Mucizem_63 Grendaaii ya öyle mi dün kntrlm vardı bebek 273 gram kndimi sucladim yiyemiyorum bebek beslenemiyor diye 😑
Grendaaii Mucizem_63 yok canım sıkıntı yapma modunu düşürme minnacık şuan daha 32 den sonra yüksek gramda kilo alıyor bebekler ortalama haftada 100-200 gram civarı şuan gayet güzel gidiyorsun