38+3 günlük olduk kızlar ama bebeğim kafası yukarda doktor sezaryene alacaktı istemedim 1 hafta daha bekleyim dedim fakat normal doğum olabilecek mi bebeğim kanala girer mi bilmiyorum. Son anda başını döndüren bebekler var mı merak ediyorum yardımcı olur musunuz