merveasd valla benim bir önceki gebeliğim bu şekildeydi. Çok korkmuştum çünkü servikal yetmezliğim vardı. Hastane evime 1,5 saat uzaklıktaydı herhangi bir durumda yetişmem imkansızdı. Allah yukarda hiç istemedim ikiz gebelik, istemezkende kendimden utandım herkes dua ederken ben böyle istiyorum diye. Ama şartlar elverişli değildi. Sonuç olarak nasip olmadı boş gebelik oldu. Anlayabiliyorum yani sizi. Eleştirmek yerine anlamaya çalışmak lazım ya sağlığı el vermiyorsa yada maddi açıdan iki çocugâ bakamayacaksa.