tugbahanimcik Merhaba, 6+4 haftalığız bugün kontrolüm vardı ama hem kese boş hemde kalp atışı duyamadık. Başına gelen var mı? Doktorumuz 8. haftaya kadar bekleyelim dedi. Çok tedirginim😢
gunes1992 tugbahanimcik canım benimde takvime göre 6 haftalıgım gittim kese var ama bebek yoktu doktor gec döllenme olabilir 4 haftalık muhtelemen dedi. Haftaya göredebilrz boş kese de olabilir bekleyelim dedi. Bende tedirginim bekliyorum. Beta değerleriniz nasıl ilerledi sizin? Doktor haftalıgıyla ilgili bir iey dedi mi ? kese boyutu vs nasıl
asil15 tugbahanimcik senin olduğun haftalarda benim de sadece kese vardı yani şuan normal 2 hafta daha bekle canım bende regliye göre 8+4 de bebek ve kalp atışı gördük daha küçük dinletmedi bile bebek ve ultrason gorede 7 haftalık di 2 hafta sonu sende görürsün
Ajaokapaalal tugbahanimcik bende de boş alınacak denildi ben aldırmadım bekledim şimdi bebek 4 mm den 6 mm ye yükselmiş kalp atışını duymak için bekliyorum bende . Kanaman falan yoksa bekle geç döllenme olabilir
Pembenur tugbahanimcik bende 6 haftalığım dün lekelenmem oldu acile gittim alttan muane ettiler kese 14 milim olmuş ama bebek gözükmüyor henüz sağlıklı gebelikte olabilir sağlıksızda dediler bakalım biraz sonrada özele Gidecem o ne diyecek acaba inşallah görürüz ya çok korkuyorum 7 ay öncede bi düşüğüm oldu inşallah sağlıklı ilerler 🥺
tugbahanimcik mevcut mevcut geçen hafta kan verdik beta değerimiz 798,8 idi. Bugün ilk kontrolümüze gittik ama kesemiz boş göründü.😔
tugbahanimcik gunes1992 gunes1992 aynen bizimkide 8. haftayı bekleyelim dedi bakalım nasıl sonuçlanalacak😔 geçen hafta kan verdim değerim 798,8 idi. Haftalığı ile ilgili bişey demedi, direk boş kese olabilir bekleyelim dedi.
anonimm066 Bende 6 haftalıkken gittim kese vardı çocuk görünmüyordu doktor küçük olabilir daha dedi 2 hafta sonra gel dedi bugün 8 hafta oldu çarşambaya randevum var gidicem inşallah görürüm ama mide bulantım falan oluyor vardır heralde
tugbahanimcik anonimm066 inşallah canım🤲🏻 belkide bende de öyledir 8. haftayı bekleyelim dedi. Kontrolden sonra unutmazsan bizede yaz🥰
Zbyd3 Aynısını yaşadım kızlar içinizi ferah tutun geç döllenme olmuştur 7 haftasında bebegi gördük çok küçük diye kalbini dinletmedi 8 haftasında dinledik şuan 8 +4 olduk Rabbim sağlıkla öucaklarımızı doldursun.
tugbahanimcik asil15 içimi rahatlattın canım🤲🏻 inşallah bizde de öyledir. Doktor pat diye söyleyince canımı sıktı. Direkt kese boş 8. haftayı bekleyelim dedi. Söyleyiş tarzı beni biraz üzdü.
anonimm066 tugbahanimcik yazarım canım benimde içim böyle tereddütlü ama inşallah vardır Allahın izniyle çünkü 6 haftalık gittiğimde o çocuk 6 haftalık değil ki en son adet tarihimizi baz alıyoruz 4,5 gün adet sürüyor hemen adet sonrası hamile kalınmıyor düşük oluyor yumurtlma gününde olduğunu varsayalım döllenme 3 gün falan sürebiliyormuş yani bu çocuk daha küçük
asil15 tugbahanimcik hiç üzülme canm söyle düşün regli günü hamile kalamiycagini düşün artı bende yaşadım salak gibi özele gittim sırf para için bebeğin kalp atışı yok detayliya gireceksin dedi kabul etmedim hemen devlete gittim ki devleti biliyorsun takır takır söylüyor bebekde kalp atışıda var 7 haftalık dinlenmiyor küçük dedi 1 ay sonra grs dedi sende içini ferah tut 8 hafta olunca gidersin
asil15 tugbahanimcik sunuda soyliyim canım şuan regliye göre 9 hastayım bebek ve kalp atışını daha 5 gun once gördüm 8 haftanın ortalarında git Allah korusun bisey olsa buna kimse birsey yapamaz ama bu dünyada yiycek ekmeği varsa her türlü bizimle kalır bende bir sürü olumsuzljk yaşadım nisanda bos gebelik kürtajım var daha doğrusu gelişmedi durdu ama bak hemen kaldım pozitif dusunelim
tugbahanimcik Ajaokapaalal evet şimdilik kanamam yok 10 gün sonra tekrar bi gideceğim inşallah bu kez görürürz bebeği😔
tugbahanimcik asil15 öyle tabi canım yiyecek ekmeği varsa buna kimse mani olamaz sağlıkla güzel haberler alırız inşallah🤲🏻
Pembenur tugbahanimcik ayy Çok Şükür kızlar bebeği gördüm 2 milim şuan kalbinin attığınıda ekrandan Pıt Pıt gördüm şükürler olsun 🤲🏻💖💖