Kızlar bir kaç hafta öncesinde tekrar sormuştum haftası daha erken diye endişe etmemem gerektiği düşünüldü ondan sonra da doktor muayenem oldu bebek kalp atışları var ama bu benım 3 gebeliğim ve şuan 19 haftandayım bu haftaya kadar hiçbir hareketi olmadı anlayamadım bu durumu diğer gebeliklerimde bu haftalarda çok rahat hissediyordum sizce normal mi bu durum