Kızlar reglime 7 gün kala beta hcg verdim beraberliğin üstünden 8 gün geçmişti 0.3 çıktı fakat bir haftadır halsizlik uyku çökmesi özellikle yumurta kokusunu çok derin hissediyorum ara ara mide yanmasıyla bulanması arası bişey, 1 kereye mahsus sağ kasığa bıçak gibi ağrı girdi çıktı. Şuanda adetime 5 gün var gösteriyor takvim fakat ben 27günde bir oluyorum takvim 29günde bir hesaplıyor. Yani 3 günde olabilir reglime. Bir haftadır sabahları bağırsaklarım bozulmuş gibi oluyor öğlen birşey yok. Birde akşamları alt karında karıncalanma mevcut. Göğüsümde şişme yok. Bunu yaşayıp hamileliğini öğrenen varmı? Regli günümü bekliyorum fakat vücudumda bir tuhaflık var adını koyamıyorum testler negatif:( olursa eğer 2.gebeliğim olacak.