Merhabalar, bir kaç post açmışdım, hatta geçen yıl 1 gelişimi durmuş hamilelik yaşamıştım, bu defa çok korkuyordum, 5+6 haftada gitdiğimde yalnızca yolk sac ve kese vardı, bu gün 7 hafta 4 günde gitdim ve ilk kalp atışını bin şükür duydum, çok heyecanlı aynı zamanda çok endişeliyim🥹🥹❤️ALLAH bekleyen ve isteyen her kese en kısa zamanda nasip etsin, kalp atışını bekleyen zaman burda umut dolu çok post aradım, onun için paylaşmak istedim, kalp atışı bekleyenler varsa 7-8 haftaya kadar beklesinler💕