mevcut Gebeliğimi regl gecikmesinden yaklaşık 8 gün sonra 905 beta değeri ile öğrendim 5+1 de kese muayenesine gittim doktor başka hiç beta bakmadı 7+1 de de kalp atışı için gideceğim sizce eksik olan kontroller var mı
Gylcu Kalp atışını duymadan herhangi bi işlem yapılmıyor genelde biz kalp atışını duyunca kan tahlilleri filan verdik detaylı sonra duruma göre ilaç vs veriyor.Farklı bi hastalığınız yoksa şuan yapılacak bir şey yok zaten 🙏🏻