Serays 😂aynı sebeple çok sıkıntı yaşadık canım. Tek asla koymam diyor şunu derler bunu derler nefesimi kestin derler bilmem ne. Oysaki benim aklıma tek gelen hayatta kalma sebebi “Nefes”. O yüzden ikimizinde istediği olsun diye anlaştık. Uzun oluyor biraz ama ne yapalım buna şükür bakalım seslenilir mi ikisiyle birden 😊