Bebegimgeliyor10 Moz bugün 12 de kan verdim canım bakalım sonucu bekliyorum inşallah kimyasala dönmez çok stresliyim🙏🏿
babymom2026 Bebegimgeliyor10 valla ben bebe time yaptim yalancı diyorlar normalde ama hem erken gebelik olanında hem kaset olanında çıktı regle 3 gün kala yani hepsinde gösterdiğine göre vardır 😊 kan sonucun çıkınca beni de etiketle umarım vardır 🙏
Bebegimgeliyor10 babymom2026 inşallah vardır canım😍 tabi etiketlicem 4,5 gibi çıkıyor sonuçlar bende 2 gün kala ogrendim senin koyuluk nasıldı
Bebegimgeliyor10 babymom2026 babymom2026 çok sordum gibi olmasın ama benim de c ye yakın koyuluktaydi 1 dk da belirdi kaset test birde yaptığım kanda kaç çıktı peki bende sabırsız bekliom 😭🤣🤣🤣
sevgi0205 Bebegimgeliyor10 cevabı mutlaka söyleyin benimde aynen böyle çıkıyor bu gün regl günüm hala bi şey yok İnşallah da olmaz🥹
Bebegimgeliyor10 Beta HCG 547 çıktı kizlar 🥰 @babymom2026 @Moz @pamuksekerm @sevgi0205 @Aysima51 @Mavera1 @Merve2520 🥰🥰🥰doktoruma yazdım beta takip etmene gerek yok dedi ama ben yine de edicem haftaya çarşamba gel keseyi ve bebeği görürüz inşallah dedi 🥰
Bebegimgeliyor10 hazirannnn ilçede verdim evet sağlık ocağı saat 11.47 de kanı aldılar ama ben verdikleri barkodun resmini çektim hastanenin sitesinden laboratuvar sonuçları diye girdim ordan öğrendim hemen normalde e nabiza 7,8 gibi düşüyor akşam
Bebegimgeliyor10 pamuksekerm canım benim çok teşekkür ederim Rabbim isteyen herkese tez zamanda hayırlısıyla nasip etsin 🥰😍
hazirannnn Bebegimgeliyor10 Bana tabi barkod falan vermedikleri için bilemiyorum. Akşamı zor edicem sanırım
Bebegimgeliyor10 hazirannnn hayırlısı olsun canım iyi düşün kendini strese sokmamaya çalış eminim bebişin seninle 😍