Herseye ragmen pozitif dogum hikayem 37 haftalık oldugum gece sancılarım basladı gece 1 de ilk dogumum olmadı için biraz evde bekledim banyomu yaptım ustumu giyinirken nişanım geldi sonra 3 civarı hastaneye giriş yaptım bebegimin basını biraz yamuk ve ters geldi bebegin bası asagı bakması gerekirken yukarı mı bakmıs oyle bişeymiş saat 5 de dogumum gercekleşti bebegimin basının kanala yamuk girmesine ragmen iki dikişim var sadece benim için gercekten cok pozitif bi dogumdu şimdi de sukur evimdeyim bebegimin saglıgı sukur iyi