Hanımlar doğum yapalı 4 gün oldu.. Ama hiç yapmış gibi değilim sanırsınız ki bebek hâlâ içeride 🙈..moralim bozuluyor bundan önceki doğumum da içerisi boşalmış göbeğim buruş buruş olmuştu sarkmıştı bayağı ama bu kez öyle olmadı sarkma yok karnım bayağı gergin şiş gibi..sanki hiç gitmeyecekmiş glbi..ne zaman korse kullanmaya başlamalıyım..günde kaç saat kullanmalıyım..şu an için karnımı sarıyorum sadece ..