merveasd
4,5 yaşında şu an kızım. O çok istiyor diye düşündük biz de. Herkesin kardeşi var benim neden yok deyip duruyordu. Şu an arkadaş diye ölüyor. Çok sıkılıyor bunaliyor. Belki aralarındaki yaş farkı daha az olsa arkadaş gibi olurlardi ama nasip artık. Yalnız olmasını istemiyorum kızımın.