Merhaba hanımlar dün bütün gün karın sertleşmesi ve baskı hissettikten sonra hastaneye gidip nst çektirdim baya 120 lerde gezdi açılmam da bi parmak mış doktor eve gönderdi düzensiz olduğu için nat den anlayanlar bi bakabilirmi ne diyosunuz bu gün yarın gelir mi benim bebiş

