Pskk Kızlar günaydın, yeni hamile olduğumu öğrendim. Kemal köroğluna giden var mı acaba? Memnun musunuz?
bellaaaa Pskk canım yeni görüyorum bir ay olmuş neredeyse ben gidiyorum çok memnunum hala doktor arıyorsan eğer ☺️
duygu111222 bellaaaa doğum ücretleri hakkında bilginiz var mı sigortanız varmış ama belki bilginiz vardır
bellaaaa Pskk hayır ben doğum teminatlı sigorta yaptırmıştım hamile kalmadan önce sigortam karşılayacak ☺️
Dogproff Pskk normal doğum yanlısı . Benim ilk bebeğim sezeryandı ama mecburi sezeryandı sezeryan kararını perinatoloji aldı Kemal hoca hep normal olcak gözüyle bakıyordu .
benhabibeguler Dogproff benimde 2.sezeryan olucak, kemal hocadan muayanelerde çok memnunum,sezeryan da umarım yolunda gider