mnzehk Arkadaşlar merhaba 22+5 günlük hamileyim geçen hafta ayrıntılı ultrason da doktor plesanta nin biraz aşağıda olduğunu söyledi beraberlik yasak ve ağır kaldırmak yasak çok yormucaksin kendini 26 30 haftaya kadar yukarı çıkar ve alttan muayene ile tekrar bakicaz en ufak bir lekelenmen dahi olursa gel dedi bu arada 3. Gebeliğim bu durumu yaşayan düzelen oldu mu endişelendim 😞
Aysgllarkn mnzehk canım geçmiş olsun. Ben yaşamadım ama burada bu durumh yaşayan çok kişi var. Hepsinin de plasentası yukarı çıktı, çıkmazsa sezeryan oluyor. Korkma inşallah biiey olmaz 🪷
xLucy mnzehk merhaba geçmiş olsun , benimde 14. Haftada böyleydi 21. Haftada yukarı çıkmıştı epey doktorum normale dönebiliriz demişti , çoğu kişinin çıkıyor yukarıya , çıkmasa da canınızı sıkmayın sezeryan oluyorsunuz sanırım o şekilde olunca 🙏🏻
mnzehk xLucy zaten her halükarda sezeryan olacak ama bı çok şey yasaklaninca korkmadım değil gezmek yasak beraberlik yasak evin içinde sadece yemek yapıyorum üstün körü evi süpürüp yatıyorum sadece 😞 beni mi korkuttular yoksa korkmam mi gerekiyor anlam veremedim
xLucy mnzehk bana çok erken haftada olduğundan mı bilmiyorum sadece ilişki yasak diğer işlerine normal devam edebilirsin demişti ama durumdan duruma değişiyor sanırım , inşallah sağlıkla doğar bebeklerimiz canınızı sıkmayın tahmin edebiliyorum biraz bunaltıcı bir süreçtir ama üzülmeyin lütfen 💖💖💖