aybalasmom Dilara711888 ikisi de çok çok güzel isimler. Yağız benim listemde de vardı o yüzden Yağız💙 anlamı ve söylenmesi çok hoş
Melickaya Dilara711888 aybars’ın söylenişi isim ahengi falan güzel değil. Abbas gibi bir şey yani öyle düşünün. Benimde Allahın izniyle oğlum olucak biz yiğite karar verdik ama ikinci seçeneğimizde yağızdı. Yağız ismini Ceylan Ertem’in esmer şarkısında çok beğenmiştim. 💙
Bebissever Aybars ı sevmedim yağız guzel bende yağız koycaktım aslında ama internette bir anlamında da bakımlı at yazıyor o hoşuma gitmedi
Bellosima Aybars telaffuzu aşırı zor kulağa da hiç hoş gelmiyor Barlas Baybars böyle isimler hoş gelmiyor bana