Papatya-18 Hamileyim kizlar en son geçen pazartesi betahcg 601 cikti pazartesi tekrar gidicem ama gece sol tarafa dönerken sag tarafım bir kasildi ve uyandım birden baya aci kasildi yani normal mi ?
ikiprensannesii_ Papatya-18 bendede oluyodu canım hayırlısıyla gelsin inşallah şuan 19 haftadayim eğer sürekli tekrarlansa doktoruna görün
ikiprensannesii_ Papatya-18 zaten anlık olan bişey ben özellikle dönerken ve oksururken oluyodu şuanda öle bişey yok dediğim gibi çok tekrarlanirsa doktorunla görüş yinede ama korkma canım