Muazzez5050 canım hiç bilmiyorum bende doktor bana söyleyince çok şaşırmıştım daha doğrusu benim bir şikayetim yoktu benim 8 haftalık bebeğimin kalbi durdu kürtaj için o doktora gitmiştim daha sonra ben 45-50 gün sonra ilk adetimi oldum doktorda öyle kullanalım dedi bi sorunum sıkıntım yoktu o ayda oldu doğurdumda zaten çoktan neyse sonra ben tekrar hamileyim şu an ben gebelik düşündüğüm ay kontrole gittim hani daha önce sezeryanım vardı bi sıkıntı varmı dikişte diye doktor 3 ay çocuk dene olmazsa frmara kullanırız dedi ama o ay okdu elhamdülillah bende kullandıktan sonra kullananları felan okudum genelde sonuç alınıyor