Mrvmrv78 Kızlar 26+4 haftalık hamileyim dünden beri geçmeyen bel ve kasık ağrım var bu haftalarda normal mi endişenlendim biraz
minikari Mrvmrv78 bende 20 haftalık oldum bende de bel ve kasık ağrısı var kasıkta baskı hissi hatta bebek hareketini de kasıkta hissediyorum yavaş yavaş 🥲 bekleyeyim yukarda kalsın yaşayan varmı böyle