-Cennetkusuannesi- Egrs bende bu ay aşılama oldum silik bile çıkmadı bence sende var canım zaten iğne etkisi 10. Gün falan geçiyor sonra asıl hcg yeni yeni yükseliyor silik olması normal yani kan ver hemen
Egrs Doktorum 14. Gün kan ver demişti adetime de 3 gün var olsaydı daha belirgin olması gerekmez mi moralim çok bozuk tutmadı mı acaba
Sevval_66 Egrs aşko telefondan fotoğraf renkleriyle oynanasana doygunluk konstrat parlaklık gölge falan siyah beyaz yap. Bazen o şekilde silik olursa görünüyor