ipekmom_ Kızlar dün yaptırdım sonuçlar çıkmış Ogtt 0.dk 66 Ogtt 60.dk 125.12 Ogtt 120.dk 90.8 çıkmış Sanırım normal dimi değerler? Şeker çıkması büyük ihtimal diye düşünüyordum şaşırdım
aybalasmom ipekmom_ sonuçların çok normal. Şekerin çıkmaz ❤️ ben de 2 gün önce yaptırdım seninki benimkinden düşük ve doktor bana değerlerin normal dedi
Nurussemss ipekmom_ benim de ilki 77 , ikinci 60 dk 164 , üçüncü 60 dk 123 çıktı , dün yaptım bana da normal dedi
ipekmom_ aybalasmom ayy rahatladım valla gebelikte şekerle uğraşmak çok zor 😊 suyum fazlaydı yemeklere dikkat edersem düşer sanırım teşekkür ederim yorumun için🌸
aybalasmom ipekmom_ evet kesinlikle katılıyorum bir de diyete girince yiyemediğin şeyleri canın istiyor çok zor. Düşer diye düşünüyorum bana da demişlerdi suyun fazla diye ama 2 gün önceki kontrolde normal olduğunu söyledi.
ipekmom_ Nurussemss ben henüz kontrole gitmedim ama mormal demekkii, sizin adınızada sevindiim zorlu süreç şekerle uğraşmak bide hamileykenn