Nrcn02 astım hastasym foster pembe olanı kullanıyordum benm gogus doltprum hamıle olursan mutlaka gel dedi ve değiştirdi baska bısy yazdı foster bence tehlıkelı ıcındeki maddeden dolayo. doktprum verdiği şeyde hıc işe yaramadı ama bende ne hıkmetse astımmla alakalı hıc sorunum olmadı 15gun snra dogumum var