Benim gibi uyuyamayanlar nerede😅Valla 1-2 saat içim geçmiş 2 gibi uyumuştum geri uyandım.Hamilelikte mikroblading yaptıranlar var mı acaba doğumdan hemen önce yaptırsam kendimi çok kötü hissetmeye başladım artık yok saç kestirme onu yapma bunu yapma kilo alan bir beden var ortada insanın ister istemez psikolojisi bozuluyor evet evlat için değer ama güzel hissetmeyi özledim kimse yadırgamasın😅Yaptıran bacılarım varsa bi gelin bee